T i s d a g !


Hejsan! Så här fint stalde min fina klass upp sig igår för att säga grattis till Emmsi. Idag fyller systrarna Aronsson år så grattis till de. Tänkte testa på handboll igår men icke blev de så sen samma sak idag men en vän som tränar har ist valt innebandy idag så ska nog gå imorgon istället, känns lite pinsamt att komma dit själv och aldrig spelat förut! Har haft Engelska uppstats idag vilket var att skriva ner allt man kunde från huvudet men ah de gick väl okej endå. På torsdag har vi vårt första svenska språk. Nu rullar läxer och prov in ... blääääää!!!! På Torsdag fyller lilla Jakob år och de innebär lite bak imorgon med klassen. Ihelgen åker jag mot stockholm tillsammans med familjen och Jesper sedan på Söndag blir det match med Laxå :D Sedan på Måndag är jag ledig sen på Tisdag åker jag tillbaka till Forshaga men tillbaka till Laxå igen på Fredag för morfars begravning :( Så ser det ut för mig framöver pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0