mormor räcker sin hand!

Idag är de exakt fem månader och fyra dagar sen mormor gick bort från oss. Idag klockan halv åtta kom pappa till Forshaga och hämtade mig. Åkte direkt till Ramundergården där både mamma och morfar var. Allt kom som en chock när jag såg honom ligga där lika smal som en pinne. Höll i hans hand och smekte han lätt  på kinden, han låg där stilla då bara bröstet rörde sig av hjärtats slag. Jag märke direkt att han inte andades som han skulle men andningen gick sakta mot längre och längre uppehåll. Jag pussade han På pannan och berättade hur mycket han betyder för mig och kommer alltid göra, jag sa också att han skulle sova så gott! När klockan närmade sig fem i tolv räckte mormor ut sin hand och morfar fatta den. Nu ber jag och hoppas att mormor och morfar har det bra  i Nangijala och att vi ses snart igen!♥

Vi älskar dig nu och för alltid bästamorfar!♥
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

2012-09-14 @ 19:40:26
URL: http://sandondra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0