mormor och morfar♥

Ett halv år har gått idag sedan du lämnade oss. Tre veckor och fem dagar har gått sedan du räckte morfars hand! Jag saknar er så obeskrivligt mycket! ♥ Är helt sjukt, på så kort tid har så mycket hänt de bodde hemma och allt var helt okej förutom att morfmor var  lite glömsk. Hon ramlade plutsligt en morgon då hon fick åka in till karlskoga sedan dess har hon aldrig varit på villagatan. Morfar bodde hos oss ett tag då de gjorde om deras  badrum eftersom att vi trodde du skulle kunna komma hem igen. hon hamnade ist på gläntan, morfar ramlade hos oss och då han fick åka till karlskoga han hamnade där efter också på gläntan. Nu var ni båda där, vi va ofta där och hälsade på. Julen fyrade vi där tillsammans med er. Efter ett tag fick mormor flytta till våningen över, där hon sedan somnade in 8april. Morfar bodde kvar på gläntan ett tag sedan fick han flytta till Ramundervallen där han sedan somnade in. Begravningen i fredags var de jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv!!!! Men gud vad jag saknar min älskade mormor och morfar de har gjort så mycket fint för mig de kommer alltid vara bland de bästa som hänt mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0