förlåt,förlåt, förlåt ... !

Bild sen Jakobs födelsedag!
Förlåt för super dålig uppdatering men har verkligen försökt, men mitt internet i forshaga har sugit. Sen har ja varit i stockholm hela helgen. Idag har jag bara tagit de lugnt tsm med Jesper och haft barn gympa. Men nu har jag äntligen tagit upp datorn sedan i Torsdags. Har varit ledig idag så sov hos Jesper inatt men han väckte mig redan klockan halv sex för att han skulle till skolan somna om till klcokan blev halv 12? då Jesper kom hem. Vi fixade tacos och sedan la vi oss igen för att se några avsnitt andra avenyn. Imorgon åker jag till mitt andra hem forshaga och är kvar där tills torsdag, sedan på fredag säger vi adjö till världens bästa morfar! ♥ Nu blir de tv tittande resten av kvällen och mat med mamma och pappa! :) pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0