6 maj!


Ifredags var jag inne i Örebro för att kolla på virginska skolan med några kompisar. När vi hade kollat klart på allt intressant så blev det lite shopping, efter som att jag fyller snart (10maj:D) så fick jag välja något av Emma och Issa. Så jag valde dom här snygga shortsen från gina! Toppen köpte jag för mina egna pengar och den kommer oxå från gina. Gårdagen bliv rätt bra kollade på fotboll klockan elva, sedan vidare till kajsa, runt sju blev det tjej middag hos Emma, cyklade till Antony efter det och sedan runt tolv åkte jag till Jesper och stannade där över natten. Idag åker jag in till hallsberg för lite dans uppvisning :) Toppen helg, veckan blir väl inte så mycket sämre! Ha en bra Söndag, pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0