Elins värld!

10 saker jag tycker om:

Vara bar ben

Fotboll

Nattbad

Kärlek

Fina sms

Shoppa

Fina sommar kvällar

Utomlands resor

Träna

Mina vänner



9 saker jag tycker mindre om:

Mörker 

Dåligt väder

Falska vänner 

Att inte vara 18

Hat

Sjukdomar! 

Döden

Förlora

Skolan



8 saker det borde finnas tid till oftare:

Grillkvällar

Fotboll

värme 

Ledighet 

Sovmorgon 

Bus

Familjen 

Kvällsbad


7 saker jag vill göra i framtiden:

Flytta in i ett fint hus

Åka till thailand

Sova på stranden 

Hälsa på barnen i Afrika 

Festa utomlands, dansa hela natten på stranden  

Sitta bredvid min morfar! 

Gifta mig rikt 


6  ord som beskriver mig:

Skrattig 

Töntig 

Envis 

blond 

In love 

kort


5 saker jag är rädd för:

Döden 

Börja ettan 

Mörker 

Bli ensam som gammal

Bli senil 


4 saker jag ser fram emot:

Sommar lovet

Kvällen 

Bli 18

Grilla 

3 bra filmer:

In time 

twilight

The notebook

2 snygga killar:

Robert Pattinson

Justin bieber

1 bra låt:

Live my life!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0