Svar på frågestunden del 1

Tänke börja svara på frågorna, efter som jag har så mycket i skolan, träning och annat så hinne ryvärr inte jag med att blogga så mycket. Men gör mitt bästa! 

Postat av: du vet vem ;)

vad tror du/tycker du om mig ;)?
SVAR; HAHA jadu fattar inte vem du är. men du är nog trevlig! :)

Postat av: häääänni

1. varför du såååå fin?
2.vad tycker du om mig? :)
3.vart skulle du åka om du fick välja ett ställe? (utomlands)
4.vad har du för någon mobil? :)
5.vilken är din favorit butik?
6.har du någon blogg som du verkligen drogar? eller asså läser hela tiden :)
7.bästa klädesplagg? 
:)<3
SVAR;
1. fin och fin men de får du fråga min mamma och pappa
2. Jag tycker du är en super rolig och fin! känner dig dock inte så bra :/
3.  hmm.. Jag tror de skulle vara till thailand
4. en htc incredible s
5. bikbok och forever 21
6.ah  fannystaaf älskar jag! 
7. hmm.. tror de är mina skinn byxor eller de här linnet;

Postat av: din hemliga beundrare(a)

1. Vad tkr du om mig?
2. Hur fixar du ditt hår?
3. Vad är din favorit mat?
4. Bästa film du sätt?
5. Närmaste kompisar?
6. Vad gör du och jesper när ni är?
7. Långt eller kort hår?
8. Vad är viktigast i ett förhållande?
9. Klack skor eller converse?
10. Vem är din idol?
SVAR;
1. kanske lite svårt att veta när jag inte vet vem du är? 
2. helt olika ibland ingentling, ibland plattar jag och någon gång per år typ lockar jag ;)
3. grillat kött lätt! 
4. oj de va svårt.. vet faktiskt inte finns många bra
5. Issa, Carro, Kajsa, Emma och Julia 
6. Jadu spelar gitarr, "bråkar", film skrattar, tar kort oss 
7. beror på vem?
8. Att vara ärliga, lite på varandra och ha kul! 
9. converse
10. ingen tror jag

Postat av: rebecca GUN thuresson

vad tycker du om mig? (a))
hur lång vill du ''komma'' inom fotbollen? :D 
vart köper du oftast kläder?
SVAR;
Jadu Gun vad ska man säga, billig bra på klockan rolig, bra på fotboll, super snygg och ah almänt bra! ;)
Spelar för det är kul, ingen chans att komma lång så tror jag kööör vi Laxå ett tag till! 
Helt olika, helt enkelt där jag hittar!

Postat av: ebba

Vad är viktigast för dig i ett förhållande?
vad tycker du om mig?
vem är din bästavän?
favorit affär?
SVAR;
Att man litar på varandra och är ärliga och det viktigaste att man har kul! 
Känner dig dock inte så bra men du verkar super snäll och grymt söt är du! 
BÄSTA KOMPISARNA är nog Kajsa, Issa och Emma
bikbok

Postat av: kajsa <3

1. vad tycker du om mig?
2. favorit plagg till sommaren? 
3. favorit film? 
4. vilka bloggat läser du? 
5. bästa låt just nu? 
:)<3
SVAR;
1. Du är nog den jag litar på efter mig själv. Du är bara helt grymt bäst! love u!♥
2. shorts och något fint linne
3. Ingen aning
4. Är grymt många så orkar inte skriva alla!
5. Samma svar här, vet inte. Men typ free- Natalia Kills


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0