nytt till garderoben!

Denna dag fick bli en shopping dag. Jag mamma och Jesper, åkte in med pappa imorse halv nio. Fick vänta en halvtimma på coop. Sedan lite shopping på m-berg, där jag fick med mig ett blått skal hem. Efter det fick vi skjuts av min kusin Sandra in till lager 157. Där jag hittade en randig tröja och ett par röda kortbyxor. När vi var klara där gick vi till stan, där jag hittade en gul bh. Klockan fyra då pappa slutade åkte vi ut till ikea och tog oss lite fika. Så har min dag sätt ut. Hoppas eran Lördag har varit lika bra! Kvällen och natten kommer jag spändera hos min älskling Jesper :) Imorgon blir det match mot skyllberg. Yeeaaa taggad?- om jag är! pusssss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0