T i s d a g !

FÅRGA; Kan han inte städa själv eller? Han är ju liksom 16 :)

SVAR; Haha .. jo det är klart han kan, men eftersom att jag har världens snällaste kille som alltid ställer upp för mig. Så när han frågade om jag kunde, så kunde jag inte annat än att säga ja! :) 


Vi bjuder på en bild från någon gång


Just nu sitter jag och chillar i min "jätte" "stora" säng. Efter att jag va hos Jesper förut åkte jag och mamma till min morfar, usch mår dåligt .. han har så ont i sin rygg så han knappt kan le längre :/ Så fruktansvärt jobbigt att se honom lida. Skulle kunna göra vad som helst för att någon kommer på ett botomedel för canser! Efter mitt besök hos morfar åkt vi vidare och köpte jordgubbar sedan plockade vi upp Kajsa och sedan åkte vi hem till oss.  Åt mat, jordgubbar, grädde, kladdkaka, sedan kände vi för ett promend och nu är jag hem kommen från den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0