fullt ös medvetslös!


Igår kväll/natt var ju alla vi nior i skara och tog över hela skiten! Var så sjukt kul, fattar inte att jag har röst kvar så mycket som jag skrek! Men aja, Orkar inte berätta om allt men vi vann iaf trekampen plus vi skrek tusen gånger mer än alla andra! Habo äcklen var mer än hundra stycken och vi var ca sextio stycken och vi hördes mycket mer än dom! För er som ville veta så är det och kommer alltid vara krig mellan Laxå och Habo. Var så stolt igår att jag kom från Laxå. Imorse gick jag upp nio för att städa runt soptippen med fotbollslaget sedan efter de drog vi vidare till bodaborg. Så har varit en hel del saker nu, men fett roligt. Nu ska jag bara chilla denna kväll. pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0