Inte nog med fotboll!


Bild tagen av Mathilda, hoppas de va okej. 
Idag är allt surt, dom som petade ut oss i kvarten spelade vi 1-1 mot i gruppen här slutar inte allt utan dom vinner Örebrocupen. Eftersom vi spelar rätt lika så känns det som att vi lika gärna kunde stå där med den stora pokalen! Men såklart är jag glad för deras skull eftersom att jag vet att de finns enhel del snälla och bra tjejer i det laget oxå. Aja nog om det idag åkte jag med Emma in till Örebro för lite boll tittande. Efter det åkte vi vidare till marieberg för lite shopping och mat. Fick med mig två linnen hem från rean! Ikväll blir kolla tv (fotboll) med mina brudar. pussss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0