Senare än aldrig!

Hur var ditt år (2011)? - Både dåligt och bra.

 

Har du gråtit? - ah
Har du skrattat? - Ja!
Har du sovit i tält? - tror icke de
Har du sovit under bar himmel? - nope
Har du varit på Gröna Lund? -
Har du varit på Liseberg? - jao
Har du varit på Kneipbyn? - ?
Har du varit i en annan stad? - Ja
Har du bott hemma? - Ja

Dina vänner under 2011.
Har en nära vän dött? -
Har en vän sökt tröst hos dig? - Ja
Har du sökt tröst hos en vän? - Ja
Har du sovit över hos en vän? - Ja
Har du varit kär i en vän? -
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - yes
När har du som mest...
Gråtit under 2011? Slutet och mitten
Skrattat under 2011? - ofta!
Under 2011 har jag:
Har du varit kär? - yes
Har du kysst någon? - Ja de har jag.
Har du pussat någon? - Ja
Har du kramat någon? - Ja haha
När...
Grät du senast? Torsdags

 

 

skrattade du senast? - Idag
Duschade du senast? - går
Lyssnade du på musik senast? - Gör de nu
Hade du kul senast? - går

 

 


Vem..
Kramade du senast? - mamma?
Pussade du senast? - Jesper
Pratade du i telefon med senast? - mamma
Fick du sms av senast? - hemligt
Hade du tråkigt med senast? - Mig själv
Dig..
Vad heter du? - Elin Mathilda Nilsson
Hur gammal är du? - 15
När fyller du år? - på mammas födelsedag
Tycker du om någon just nu? - Ja
Jag samlar på? - Ingenting
Gröna eller röda äpplen? - Gröna
Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen? - beror på

 

 

Vilken tid gick du upp idag? - halv nio
Har du sovit i din egna säng inatt? - ja
Hur svarar du i telefon? - mobilen hallå, hemma hej det är Elin
Vad ska du göra imorgon? - träna, va med Jesper
Var vill du bo när du blir stor? - Örebro eller gbg
Är det okej att gråta? - för en sticka nej!
Vilken årstid tycker du bäst om? - sommaren!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - nej?
Solar du ofta? - sommaren
Tror du på ett liv efter döden? - maybe
Är du morgon eller kvällsmänniska? - kvällsmänniska
vilken ögonfärg har du? - Typ grön/blå
Vilka hårfärger har du haft? brunt, blont, blandat
Är du beroende av något? - Jaaa
Brukar du bädda sängen? - om jag hinner
Har du kysst någon under den senaste veckorna? Ja
Saknar du någon nu? - Ja.

 


Kommentarer
Postat av: mali&bali

Hej! :) Jag och min kompis har startat en ny rolig blogg kika gärna in och lämna en kommentar!ha en härlig fortsätt dag sötnos!

2012-01-15 @ 15:39:21
URL: http://malibali.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0