gästblogg

heej, kajsa här! Elin ville att jag skulle blogga lite åt henne för hon kommer inte åt internet för att hon hajkar just nu, såklart är jag så snäll och gör de. Som ni vet har ju Elin flyttat till forshaga nu, tycker det är lite tråkigt med tanke på att vi inte kommer ses lika ofta. Men får hoppas att hon får det super och att linjen som hon går är bra! Just nu gör jag ingenting, ska träna ikväll och efter det ska jag va med ina som jag inte träffat på två månader, ska bli sjukt kul!



Fick bli en bild på mig! Men ni får ha det så bra och jag kanske bloggar igen, pusss!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh vad fin bild!! :D

2012-08-15 @ 14:43:28
URL: http://michellemalm.blogg.se
Postat av: Anonym

vacker bild!
vad ska elin gå för linje? :)

2012-08-17 @ 12:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0