toppen kväll!

Nu är jag hemma efter en guld kväll. HAHA jadu vart ska man börja. Kajsa och jag åkte in runt fem till Örebro. Efter mycket trassel kommer Carro in :) Klockan kvart över nio checkar vi tre in på sf bio för lite titanic 3D. Kändes precis som om att jag var med där i allt. Men icke vare så allt gick på tre timmar och tolv minuter tror jag? Några tårar och skratt kom på den tiden. Vi drog vidare till donken där allt brast i skratt. HAHA vi fick tillochmed personalen att skratta lite grann. Efter mycket skratt spred de sig vidare till magen som sen övergick till kiss. Efter allt kissande gick vi mot tågstationen. Åkte sedan till Hallsberg där mamma hämtade oss med den snygga volvon. Tack och hej på denna underbara kväll mina brudar!♥
Carro hälsar, sexy,sweet, glamourös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0