villse i skogen!

Sitter just nu och pluggar Tyska och Engelska !
Usch orkar inte skulle helst bara vilja lägga mig ner och sova,
fast det har man ju så klart inte tid med :(
För klockan sex drar jag på träning :D
Har också matte läxa att göra. .  *SUCK*

Jossan hade idrotten idag (orientering) och jag och Mathilda sprang ut där i skogen ..
HAHA han till fyfan sen va vi villse, men hittade till klubbstugan och när vi kom dit hade alla redan åkte för kanske tjugo min sen. HAHA och leriga va vi från topp till tå!
Aja kul hade vi ju iaf ;)

pusshej!




Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Hej!



Just nu har jag igång en massa tävlingar. Bland annat i samarbete med Ziperall, Hair Of Lady Lee, Hope Design, E.l.f. Cosmetics osv. Kika in och se om någon tävling faller dig i smaken! :)



Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/category

2011-09-16 @ 11:50:55
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0