Svar på frågestunden del 1

Postat av: hanna :)

1.vart brukar du handla kläder?
2.vilken är din "favvolåt" just nu?
3.vilka kända bloggar följer du?
4.vad brukar du göra på fritiden?
5.vad använder du för ngt smink?
6.kan inte du börja videoblogga?

SVAR ;

1. Jag handlar kläder där jag hittar fina kläder i, men typ gina, monki, bikbok, hm osv
2. Jag vet faktiskt inte men kan inte sluta lyssna på Hanna- Melissa horn.
3. Kenza, amandavardet, keela, alfonsdelfiner och fannystaaf
4. Spela fotboll, va med kompisar, nööörda dator shoppa, bara ha det kul typ ;)
5. sminkar mig inte så mycket men lite puder och maskara nån gång ibland.
6. HAHA jag videoblogga ? naa

Postat av: Louise

1. Vad gör du om 10 år?
2. Har du något grymt minne från Saltänggskolan?

SVAR;

1. om tio år .. vet inte höhö
2. ohja .. alla lektioner allt var hel vilt plus dom där teaterna som vi gjorde, fast du kanske inte va med då?

Postat av: moa

vilka är din/dina bästvänner?
vilken linje på gymnasiet ska du gå?:)

SVAR; 

Mina bästavänner är Mathilda, kajsa, Emma och Issa
Jag vet inte handel kanske :)

Postat av: Mathilda

1. favoritplagg?
2. favorit affär?
3. vad vill du jobba med?
4. favoritlåt? (just nu)
5. hur snygg tycker du att du är från 1-10?

SVAR; 

1. Helt klart min one piece
2. bikbok eller jag vet inte
3. kläders affär
4. Som sakt jag vet inte men beroende av Hanna- Melissa horn
5. beror till dag till dag, men idag helt klart en tre

Postat av: e

vrf bloggar ni inte på www.youreadthis.blogg.se längre? :(

SVAR; 

Jag bloggar inte på den för att jag inte har tid och vet inte vad jag sja skriva 

Postat av: Jes

har du lätt och prata om känslor?

SVAR;

Ja eller det beror på med vem jag pratar med
Postat av: hanna

hur taggar du till match? 
hur långt vill du gå inom fotbollen? :)

SVAR ;

Lyssnar på tagg musik så högt det bara går!
Vill inte tänka på de .. man blir bara besviken om man inte kommer dit  :) 

Postat av: jennifer posth :)

ditt favorit plagg i garderoben?
favorit känd bloggare? 
vad tycker du om mig? :D
SVAR;

Det skönaste är helt klart min one piece, men finste är nog min jeansväst 
HElt klart Anton Becker (alfonsdelfiner)
Jag tycker du är söt och massa snäll :)

Postat av: REBECCA BENGTSSON

vad tycker du om mig? 
är du kär? 
tycker du om alla 9or på din skola?
:D

SVAR; 

Jag tycker du är söt, rolig och bra på att dansa ;) 
naa tror icke de
Nä inte alla 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0