awesome helg!

Föööörlåt för hur dålig upptatering som helst ..
men har inte suttit vid en dator sen i torsdags kväll.
HAHA jadu hur har jag klarat de? 

Har haft tusen andra grejer och göra, som i fredags va jag hos Jesper och kollade skräck med massa folk till halv ett?  

Sen på Lördagen fyllde min bästavän Emma år så jag, hon, Kajsa och Issa var i örebro och shoppade och kollade på bio. Fick med mig dom där skorna från monki som jag la upp för några dagar sen? och en tröja från bikbok! Sen kom vi väl hem runt halv nio?
Då drog vi till Jesper och kollade film.

Sen idag hade vi match  .. inga kommentarer om den men vi vann med 3-2.
Och det betyder att vi kom två i serien :D
GRYMT brudar!
Sen när vi kom hem där ifrån åkte jag och Kajsa till Emma och åt tårta,
så jag kom precis där ifrån.
Och sen på allt det här har jag sovit hos Kajsa hela helgen :)

En grym helg tack alla som gjorde den! ♥
skolan i fredags.
väntan på tåget till örebro.
jag.
Emmsi och jag.
dålig kvalete på bion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0