FOOOtboll♥

Aso har verkligen inte haft tid till att blogga..
kom hem till Hanna och Mathilda vid kanske halv elva och då gick vi direkt och la oss, sen idag har jag varit på skoldm typ hela dagen sen åkte jag moppe (körde öpp) sen drog jag till Mathilda och åt, sen drog Emma, Mathilda, Hanna och jag och kollade på a-lags match som va väldigt seg.

Resutat:
Igår kväll = 2-2?
Idag skoldm, första matchen 2-2, andra matchen 0-0.
Och jag satte det andra målet och jenny det första.

Och nu ska jag sova snart och imorogn blire örebro med mamma och kolla trav sen till m-berg och kanske shoppa lite? ;)

FINNS INTE SÅ MYCKET MER ATT SÄGA EN ATT FOTBOLL ÄR LIVET!
pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0