bra tjejer!

HAHA den här gången vare LAxå som vann med 2-0 så gött!
För en vecka sen idag spelade vi 96/97 dm match mot lillån och då vann dom med 2-0.
Och idag spelade jag ju med damlaget och vi vann med samma siffror.
Va kanske fem stycken som va med när vi spelade som va med idag oxå aso i lillån. 

Men iaf Imorgon blire ju Göteborg med Emma som jag talade om i förra inlägget,
Vi ska iaf kolla när min syster och min pappa springer Göteborgsvarvet, Shoppa och gå på liseberg :D
Kommer hem på Söndag kväll.
Och har ingen dator med mig så kommer nog inte skriva något mer förrän på Söndag kväll eller Måndag.

Men ni får ha de så bra så länge!
Pusshej :D



HAHA den första bilden jag la upp på min blogg :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0