1 mars ..

hehe idag va man på bus humör (a)
tur de va 1mars då, du vet ..
mars mars måne jag kan lura dig till skåne.
hehe ställde om klockan på so;n men Daniel gick inte på det,
men vi ställde aldrig tillbaka den så Gunilla gick på det och släppte alla från engelskan kanske en kvart innan.
På svenskan:
- vem va det som ställde om klockan jag lovar jag blir inte arg :) (Gunilla)
det blir tyst, några sekunder senare.
- hehe det va jag (jag)
- jaso men nu får du ställa tillbaka klockan som den ska va (Gunilla)

när vi ska sluta ..
- nu ska vi sluta .. för elin har väl inte ändrat klockan igen? ;) (Gunilla)

haha lite fel blev det men kul vare :D

nu ska jag plugga historia :(



bjuder på en cam bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0