min älskade Stampe :(

Kom precis hem från träningen.
Alltid lika härligt att spela fotboll, men idag vare ovanligt segt i benen!
Snart bär de av till issa och stanna där över natten.

Min syter ringde mig när jag va i skolan och berättade att våran kanin Stampe dog inatt :(
Han blev så mycket som sju. Så han levde ett långt liv!
Men ändå lika sorligt.

Fikade och kollade på film halva dagen i skolan andra hade vi något kul vid ramundervallen.
Varja klass hade gjort en skylt som representerade deras klass, och våran klass vann den finaste skylten.
Sen hade åttorna dragkamp och våran klass vann så klart ;)
Efter skolan drog jag och jossan och solade!

Aja nu hinner jag inte sitta här och skriva.
Juste imorogn tar vi SOMMARLOV :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0