HEMMA!

Kom nyss hem från två roliga dagar på skara sommarland.
Är helt slut så orkar inte skriva ett lång inlägg men tänkte bara skriva att jag lever osv ..
Helt sjukt det  är 160cm på att få åka stora gokart, och jag är 153cm.
så när jag kommer fram där mäter hon mig och det är mycket som fattas så kunde inte åka.
Lite sur jag blev eller och sa massa typ "men vafan jag är ju endå 15" "
Men de gick ju inte bättre för de.
Sen nästa dag (idag) tog jag mina kängor med liten klack och gick in i kön och så klart räckte de inte heller.
Så gick ut och alla i kön skrattade åt mig. Och jag gick runt där och letade efter något att göra så jag kom upp till 160. Så kom jag på att jag kan ju knövla i hopp mina strumpor och sätta i hälen.
Så jag sprang ju före alla i kön och tog den där mät grejen och mätte. och det gick så jag bara ropade "ey kolla jag är en 160" och typ halva kön började skratta. Och fyfan va kul de va och åka :D

Tror inte de va så många som läste de där men iaf nu ska jag kolla film.
pusshej! :)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0