born star!

Har vart i sommarstugan precis hela dagen.
Så har inte kunnat skriva. Fick träffa mina goa Syslingar.
Spelade oxå fotboll med några Tyskar.
Finns ett vandrar hem mitt i mot vår sommarstuga och dom skulle va där i två veckor.
Fiska, spelade vollyboll fikade, spelade kort ..
Fick upp två små fiskar rätt så stolt faktiskt men rörde varken dom eller masken.

Haha tog upp mitt fiske spö och bah .. usch är en mask på min krok.
HAHA vadå dum? ;o
Fick iaf alla till ett gott skratt!

Imorgon ska jag försöka ut och orientera  lite med mamma.
Eftesom att jag har ett minus i idrott för att jag är så dålig på orienteringen :(

Aja ses hare bra.



mina fina syslingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0