söndag!

Förlåt för dålig uppdatering men hade verkligen  full fart igår .. Åkte in till stan med mamma och pappa och shoppade och hade de mysigt :D . Var där till fem? och då åkte jag till issa på dirren, och vi åkte sedan vidare till Jesper. Kom hem vid kvart över ett eller något sånt, och då slängde jag mig direkt i sängen och sov! Fick med mig hem mycket fint, ett par skor, jacka, svarta jeans, två tröjor, två bh;ar och en sport bh. Livet är allt bra i bland! Idag ska jag upp till gläntan en stund och gratta mormor som fyller på tisdag. Sen klockan tre drar jag och kollar på Issa och Kajsa när dom dansar! :D så ser min dag ut pusshej!

Vill ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0