tråkigt!

vad heter du i andranamn? - Mathilda
har du några piercingar? vart? - naveln, öronen
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - icke ensam!
väljer du filmkväll framför utekväll? - kan hända
vad tycker du om med dig själv? - jadu .. tycker att jag är snäll?
din sämsta egenskap? - blir lätt arg, för envis
är du dag eller nattmänniska? - natt.. tror jag
är du nöjd med ditt utseende? - helt okej
vad vill du ändra med ditt utseende? - hm. kanske näsan, ögonbrynen
sover du med dörren öppen eller stängd? - stängd!!
har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - ajemen
tror du två ex kan vara vänner? -  allt går bara man vill
skulle du vilja vara berömd? - klart
vilket är ditt favoritband? - men åhh va svårt .. vet inte
har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - mamma, sprang runt här i morse lite halv naken (a)
skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? - Kajsa? ohjaaa! ;)
brukar du tänka innan du talar? - förbanad? absolut inte. men annars oftast
känner du någon som är oskuld? - japp
skulle du vilja tatuera dig? vart? - ska! men vart vet jag inte
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - ja
har du någon förebild? - ingen speciel
skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - dom bryr sig hela tiden♥
tror du andra tycker illa om dig? - finns alltid någon!
vem vet allt om dig? - allt vet nog ingen!
vem skulle du vilja träffa just nu? - mina kompisar
vem saknar du mest just nu? - vet inte
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - vet faktiskt inte
vem krama du senast? - jesper
vem står dig närmast? - kajsa, Issa, Mathilda?
vem vill du träffa oftare? - hm... dom jag träffar minst
vem ringer du när du är ledsen? - mamma
vem är snyggast? - tjej - Jag! , kille - Jag!
mest partyprisse? - GABBE! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0