söndag!

Blev en chill kväll hos jesper igår. Med en smurffilm och en skräkfilm. Åkte hem runt halv elva, hade lite mys med mamma med filmen "christmas in wonderland". Sedan blev det sängen för min del. Har en engelsk recension att göra till imorgon, så ska sätta igång och göra den snart. Ikväll klockan fem blir det träning :D yeaaa så jäkla taggad! Sen imorgon blir det fotboll igen, match mot damlaget. . haha jadu vi får väl se hur det går ;) Men nu ska jag sätta i gång med allt jag ska göra. Hela rummet ropar snart städning! pusshej!



saknar sälen med min bästavän!♥

Kommentarer
Postat av: Isabell

Ja med! du får följa med nåra dar v.12 om du vill;) vi har snöskoter hela veckan och bor i ett hus för 10 pers;)<3

2011-12-18 @ 15:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0