lucia!

Issa drog nyss hem, gårkvällen blev awesome. Var hos Issa fram till elva halv tolv med Jakob, jepsper och Gabbe, drog hem till mig och killarna hängde med. Kollade på film och hade de chill, bytte säkert film 10 gånger .. HAHa aja sen blev klockan tre och killarna drog hem till sitt. Tänkte ta och sminka mig lite, för ikväll blir det lucia i kyrkan! Usch fett nervös .. Tänk om man skulle få ett skrattanfall eller något när man står där :o Eller svimmar och hela ställer brinner ner .. HAHA skulle ju inte va konstigt om det hände mig! Om en halv timma drar jag till Kajsa och lockar håret och taggar! Sen ikväll blir det film kväll med Kajsa :) Mysigt! Nu blir det sminkning.. pusshej!

cp barn igår kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0