London del 2;

Har knappt tid åt den här datorn längre :(
Igår va jag med Kajsa och Emma.
Klockan sju drog vi och kollade på fotboll p14?
Aja skit samma dom förlorade iaf med 0-2.

Sen drog vi och några mer brudar till bk och hade de för roligt.
Usch skrattade så jag grät :( :)
Efter ett tag drog vi vidare till Mathilda och hade film kväll!
Klockan ett? gick jag och Emma hem två söta killar som gick med! som tur va annars hade de blivit ett spring pass;)


cool brud vid bigben.



HAHA vilka coola polisar aso!



När man suger på orientering i lilla Laxå är de inte lättare i London.








madam tuso:











Kolla mamma jag ska bli boxare!









HAHAHA











De va dom sista bilderna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bigbang?

2011-08-10 @ 15:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0