tagga match!

Nu sitter jag hos Hanna och Mathilda (ovanligt jag vet) haha nämen iaf taggar med hög musik här.
Damlaget ville ha med mig och Mathilda på deras dm-match som spelas på ramundervallen klockan sju.
Haha dom är 19 och jag är 15år och dvärj haha kul aso ;)
Men vi hoppas att de går bra! Men vi missar vår träning .. och idag ska vi göra något "hemligt" och de är ju lite tråkigt att missa de:(
Men aja dom kommer ju iaf inte spela fotboll.. eller?
Inatt sover jag, Mathilda, Emma, kanske Hanna och Eve? i min husvagn sen på fredag drar vi till g-vik :D
plus kanske några grabbar.
Sen stannar alla brudar en natt till!
Bra slut på lovet tycker jag! :)
Juste alla vi brudar (Emma, Hanna, Mathilda också jag) har skaffat en blogg tsm. Men kommer så klart ha kvar den här bloggen! Bloggen hittar ni HÄR.
pusshej!



saknar skövde.

Kommentarer
Postat av: Smilinggirls! ッ

Hej! nu är vinnaren av dagens blogg utsedd. Gå gärna in och kika om det blev du! om inte, anmäl dig igen ;D kram Smilinggirls!



http://smilinggirls.blogg.se/2011/august/vinnaren-av-dagensblogg-ny-omgang.html#comment

2011-08-18 @ 16:18:46
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0