hemma :D

Kom nyss hem.
Fett gött men va roligt i fjällen med, men saknar mina vänner så att de gör ont .. :(
Nu har jag fattat, tänk ett liv utan sina vänner? Jag klarar knappt en vecka.

Iaf har haft de bra förutom att jag fick halsfluss där uppe..
så äter penicillin just nu.
Och fett sur och arg för imorgon har mitt lag match mot SIK (skyllberg)
vill inget annat än att va med, men så klart de får jag ju inte :(
Men ska iaf ner och heja och skrika sönder!
Kan ju inte missa när värdens bästa lag spelar och man kan kolla på ;)
Efter de blire att hitta på något med jossan :D
Fett gött sommar här ju!!

Men nu ska jag sluta skriva de är säkert endå ingen som orkar läsa.
Men några bilder kommer ikväll eller imorgon.
pusssssssshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0