AAAAAAAAAAJJJJJ!!!!!!

Har precis ätit lite korvstroganoff och ris, typ min favo mat!
Va och tränade förut ju på esab-plan och de va väldigt ojämtpå planen men de va väl helt okej endå :)
skadade mig också de sista jag gjortde :(
Först gjorde de ont sen blev de bättre igen när vi hoppade in i bilen på väg hem .. och nu efter duschen och allt blev de mycket värre!

Imorgon blire skolan fram till idrotten ..  09.55 och då drar jag hem och byter om sen till örebro på begravning :(
Har inte så mycket mer att säga så ..
pussshej!



kolla en söt bild på mig och min syrra sen i julas! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg och coola bilder. Du är riktigt bra på att posa. Själv är jag sååå ofotogenic så det är sjukt. Hoppas begraving går bra och att du inte är alltför ledsen

2011-04-07 @ 11:29:57
URL: http://begravningsbyra-taby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0