BÄST♥

LÖRDAG:
natten va helt grym kul :)
kollade på en ass nice film 
camade me folk
tog kort
aa och lite annat smått och gott ;)

SÖNDAG:
klockan 10.00 kom emma och hämtade oss  och vi drog till kvinnersta skolan
för att hjälpa till på ett kalas
som tur va han jag och mathilda köra lite innan alla jobbiga barn kom .
klockan halv 3 ?
va den slut och vi drog till m-ber några minuter och letade efter skor till mig
men hittade inga elr jo ett par ass snygga men fanns inte i min storlek -.-
så bajs på de.
han pricis hem till träningen 
och den va grymt kul
fick "bada" i ån ,
bakom b: plan finns en å elr vad de är
och vi kört skott på mål och om man sköt över och i ån fick man hemta bollen
och aa många va dom som fick de ..

men iaf nu ska jag plugga lite sen kolla ensam mamma söker ;)
älskar det .

bjuder på några bilder sen igår kväll och idag :



en vacker bild på mig och mathilda igår kväll



en snygg bild på mig med en nice ridhjälm ..



och mathilda lika söt som vanligt .











efter träningen 
egentligen har jag vita strumpor och röda skor :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0