ajmen :D

har pricis vart ute och gått med mamma (y)
nu har jag bestämt mig för att gå ut och gå varje dag utom om vi har match elr träning .
och INTE drika dricka , äta godis chips och sånt mer än på helger och lov .
nu ska min mage bort !
vet ni vad jag önskar mig i julklapp ?
jo ett springband .
och om jag inte får det ska jag SPARA och sen köpa själv !
haha jag är envis och nu ska jag lyckas .

iaf idag har jag haft prov i religion och det gick sådär ..
slutade oxå 20 över 1.
hem sen vidare på konfa efter hem pluggade lite sen ut med mamma och nu sitter jag här och lyssnar musik och snackar med jeppe :)

imorgon : skolan prov i musik . sen till örebro med kajsa kanske blir bio oxå :D

skriver imorgon elr något
hare gött






två bilder sen igår



en sen idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0