tummen upp för veckan (Y)

har typ inte skrivit på hela veckan men iaf ,

i onsdags va det ju vårruset det gick ganska bra
fast jag sprang för sakta hade massa energi när jag kom fram till målet .
men får springa fortare nästa gång då.
i torsdags va jag på banken och fick sånt där kort och sen va man med alicia och sandra (Y).
hände väl lite bk film MM.
i fredags va man med issa jeppe jakob ,
massa BRA !
I lördags åkte jag till göteborg med kajsa mamma pappa .
shoppade lite grejer ,

2 skor
1bh
1 solglasögon
3 tröjor
tror inte jag har glömt någe . 

kajsa och jag var på lisseberg på eftermiddagen till typ 23.00
det ägde fett haha fast långa köer ca . 30 min på allt .
fast det blev mindre senare på kvällen som tur va .
haha gick gasten tog nästan sönder kajsas tröja (a)
HAHAHA .. men kul va det iaf .

va nyss på träning och det gick inte alls bra .
imorgon är det match borta mot rynninge .
hoppas det går bra .
men nu ska jag va social på msn osv
pusshej !













Kommentarer
Postat av: kajsa♥

fyfan va kul vi hade ! :DDDD

men åååååååååh, titta bilden i när

vi åker flumride :OOOOO min näsa!

hhhahahaha ful :D

älskar dig <333333

2010-05-24 @ 22:50:49
URL: http://kaaysas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0