örebro med 7orna (y)

hey .

dagen har varit bäst ,
varit i örebro med alla 7or (y)
asså ni kan inte fatta allt som har hänt ,
skämt ut oss för hela örebro MM 
aso varför glor alla örebroare ;s
haha bara för att vi har ett liv ,
men iaf shoppade en kjol (y)
bäst var det iaf :D
men snart ska jag sova kanske låter tidigt ,
men skå gå upp 6.15 -.-
ska på fellingsbro lägret vilka träffar man ? 
är ass nervös kissar typ tjugofyrasju ;s
men iaf hoppas det kommer gå bra och kommer bli kul .

men nu kommer några bilder sen idag (y)


linn adam jag


linn

 
jah


jag linn





linn och calle


linn issa


haha linn och jag gick upp på en scener :P


haha , ILOVE YOU !


haha bästa issa och jag :P

nu pallar jag inte mer bilder.
pusssshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0