@MATHILDA !

sorry för en dålig uppdatering har inte haft så mkt tid .
valborg va väl bra hända ganska mkt iaf ,
grillade fast det ville typ inte brinna men emma och jag hade kyckling som tur va så vi åt de.
sen åkte vi till brasan vid flygfältet ganska kul va de väl hände inte så mkt .
men iaf fick ju va med dom bästa så .
det hände massa mer men hinner inte berätta allt .
men nu sitter jag här hos mathilda har slaggat här .
igår va det ju matchdagen , hoppas man kommer vidare men de tror jag nog inte.
men de va iaf ass kul .
vi förlorade matchen men vi hade endå bättre lag ,
men nu ska jag fixa mig så inte mathilda behöver vänta på mig sen .

så pusshej !


Kommentarer
Postat av: Anonym

förlora !!!det heter inte felora !!lär dig stava !

2010-05-02 @ 13:08:08
URL: http://thihihihihi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0