MATHILDA LÄS !

MATHILDA !

Det känns som vi inte har träffats på år .
fan va ja saknar dig och alla våra minnen .
fast det kanske inte va så länge sen vi va ..
men om du frågar mig va det JÄTTE längesen
asså dina och mina myyss kvällen är oslagbara ,
vi måset bara slagga snart .
du har färgat mitt hår ,
ja satt där på toaletten av rädsla ,
men det blev bäst !

mathilda : vi ska va Vänner
elin mathilda : Bästavänner
:D

fast du kanske vet det men endå .
ja älskar dig bästavän ,
och det kommer ja alltid att göra !






puss på dig bebe !<3


Kommentarer
Postat av: mathilda

jag älskardig elin nilsson ! <333333333

2010-03-05 @ 07:19:12
URL: http://mathildaaronsson.blogg.se/
Postat av: Din mama :)

JÄVLA BAITARE

Jag vet ej var ni kommer i från men jag tycker inte om den orten känns det som. Ni verkar vara en ourthärdig stad som bara baitar och är äckliga fjortisar. Lycka till med vänner och sådant, försök att hålla kvar dom ni har istället för att först vara bästa kompisar med dem och sedan bara dissa dem, detta var allt för mig, puss och kram och nyp i stjärten! Mvh din mama.

2010-03-05 @ 17:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0