tivedscupen 2010

Helgen va tummen upp
förutom att jag vrickade foten och är sjuk idag .
men annars va helgen bra discot va väl kul .
kom 2a i b;slutspel eller 6a i alltihopa tror jag
vi mötte fett bra och vi står upp till matcherna va slut det är bra gjort (y)
men idag är man sjuk som sagt på fredag är det skolavslutning hoppas man blir frisk till de
det tror jag iaf imorgon har vi bortamatch fast ska va hemma imorgon med så det blir ingen match för mig ..
aja skit samma bättre att bli frisk än att spela en match ,
va ju halv sjuk igår och spelade två macher det skulle jag nog inte gjort men aaa ,
vad gör man inte för att få spela fotboll ? ;o
men nu ska jag drika honungsvatten och lyssna musik.

pusssshej !



bilden har inget med helgen att göra men har inga bilder sen helgen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0