bränt mig ..

hej

kom hem för två timma sen kanske ?
har varit på stranden hela dagen.
först cycklade jag och mathilda dit
vi träffade joel och markus där .
sen kom matilda, esther och ebba
och alla vi hade de skoj :)
senare kom linn och ina så vi snackade lite med dom.

och nu sitter jag här och lyssnar på musik
fast har pricis ätit panpizza (a)
plus att jag är ass röd överallt typ :o
men men så blir det när man inte har sol grej på sig ..

Imorgon blir det sommarjobb tror jag annars blir det väl att hitta på något annat.
senare på kvällen blir det att åka till motala tror jag att de va för pappa ska cyckla vätternrundan.
men nu ska jag hitta på något .

pussssshej .

cool va något som pappa hade gjort till oss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0