shoppat lite :)

kom nyss hem har varit på m-berg .
mamma och pappa skulle åka in och försöka få tag i nån som kunde fixa min dator
och handla så jag hängde med fast mamma och jag shoppade lite oxå :)
vart ;
1 kortbyxor
2 trosor
1 sport bh

tack mamma !
sen han vi inge mer men iaf ,
idag va de ju smmarjobb igen och idag gick det mkt bättre :)
gött nu är man klar för den här veckan och nästa blir inget .
fast veckan där på blir det -.-
men aja försöker spara till en ny dator fast mamma har lovat att betala helften om hon får sitta vid den oxå ..
men aja annars kommer jag ALDRIG ha råd .
det vet nog dom som känner mig .
men nu ska jag lyckas och inte köpa upp alla pengar :)
skriver kanske mer senare
pussssshej




kanske inte syns jätte bra , men rött äre :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0