natten med kajsa i husvagnen.

hej hej .

inatt sov jag och kajsa i husvagnen
fast fett läskigt va det kollade på tre skräck filmer och en rolig ,
fast det gick bra sov ju längst in ;)
men iaf hände massa kul måste göras om ?
när vi hade vaknat och fixar körde tore oss i raggarbilen till kommunal fast vi stanade inte länge för det blåste och blev kallt men åkte hem till kajsa och badade i hennes pool och solade och hade det toppen (y)
sen åkte vi ner till träningen rätt så kul va den väl.
efter det åkte jag, kajsa, issa, carro, jaira och kollade när killarna hade träning sen efter stanade vi kvar och spelade lite fotboll sen drog vi till bk och käkade glass ,
mumms , hihi jag vet jag är tjock (a)

Imorgon blir det kommunal med emma kajsa och fler .
det kommer säkert bli toppen .

på tisdag blir det massa packa sen dra ner till ramundervallen och lasta på all pakning men ska ha med sig .

på onsdag åker vi tjejer BÄST det kommer bli (y)

men nu ska jag dra skriver mer imorgon ,
pusssssshej



bilden hittade man på internet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0