match imorgon 19.00

kom nyss hem har varit på träning
det gick väl inte så bra fick jätte ont i foten där jag hade ont i helgen ..
men hoppas det blir bättre till imorgon för då är det hemma match klockan 19.00
alla kommer och kollar .
tror jag ska va med iaf om det inte blir värre ..
innan matchen ska jag hänge med mamma till dagis (y)
kanske får en slant av mamma ,
juste fick 500 av morfar för att jag har slutat skolan den va säkert från mormor med.
TACK MORFAR  o morfar .
inatt sov jag och mathilda i husvagnen vi kollade på wallander och massa nice .
och när vi vaknade va det massa myror på golvet ;o

men nu ska jag jag kolla tv och sen äta ,
pusssshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0