fjärde dagen i landet imorgon!

hej .

sitter här och kollar tv hos farmor och farfar .
sover här till imorgon oxå för det blir en till dag i landet -.-
igår gick det jääättteeee bra , men idag gick det inte så bra gick bara trögt kändes som att jag hållde på i massa timmar men aja nya tag imorgon då ..
men just nu har jag jätte ont i nacken och så har jag jätte tidliga sträck från bh;n och tröjan kommer bild på det imorgon när jag kommer hem :)
på fredag är det midsommar :D
gud va fort det har gått men iaf på onsdag nästa vecka blir det att åka på cup med laget och va borta några dagar tummen upp för de (y)
men nu orkar jag inte skriva mer skriver mer imorgon när jag kommer hem .
pusssssshej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0