EMMA ÄR HEMMA (Y)

syster kom hem för ett tag sen har faktiskt saknat henne som ass kanske inte är så konstigt hon har ju varit borta i tre veckor ;o för dom som inte visste har hon varit i tanzania hon hade allt med sig lite grejer hem massaa coola kort som hon har tagit, armband, elefanter, giraffer asso prydnad och lite annat ,
korten hon har tagit är gryma iaf några ;)
Pappa är ju i spanien fast han kommer hem snart han skulle ju bara va där i en vecka (y)
är gymt avis på dom , nu har både pappa och emma varit utomlands nuu är det faktiskt min och mammas tur att åka . håller tummen för att vi ska åka i sommar men så blir det säkert inte ..

Imorgon bir det skolan tror jag va hemma idag oxå känner mig iaf lite bättre nu ,
fast jag vill till skolan nu dom sista dagarna för på fredag är det redan skolavslutning ;o
fast det är ju toppen förutom att linn flyttar i sommar ;/
min bästavän fast får väl bli att åka och hälsa på henne OFTA eller att hon kommer hit och hälsarpå.
kommer säkert skriva om henne innan hon åker .
snart blir det att packa till imorgon för då ska vi tlll brunnsnäs eller vad det heter
om jag är frisk dvs .

men just nu är jag social på msn med jeppe (y)
kanske kommer nån bild senare från tanzania
pussssshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0