1juni

kom nyss hem från matchen
och kollat a lags matchen laxå vann med 1-0 (y)
innan va jag med mina sötnosar oxå,  
linn, mathilda, matilda esther
massa nice va det .
solade försöker faktiskt bli brun men det går ju fan inte :/
men aja jag få va en blekfis hela sommaren ..
nejdå hoppas bara brunan kommer snart ;)

imorgon är det ju idrottsdagen eftersom att vi inte hade förra veckan
men hoppas det blir kul .
aso lyllo 6orna i saltängen dom ska åka till liseberg imorgon :)
men aja hoppas dom får det kul iaf .
sen på kvällen blir det träning som vanligt ,
hoppas inte på för jobbig bara ,
aso pallar fan inte springa hela träningen .
men aja nu ska jag snart sova är fett trött -.-

pussssshhej :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0