söt bild !

matchen vann laxå men med vad vet jag inte men med ganska mycket mer iaf.
efter matchen gick jag hem till jeppe och det blev film och mys,
halv 7 kanske ?
kom emma, emil och robin också.
klockan 8?
drog jag och emma hem och killarna till robin tror jag ?
aja skit samma
har iaf pricis duschat och nu ska jag ta på mig natt grejer och sen hare gött med film kanske ?

imorgon blire kyrkan klockan 20 i 10
ska hjälpa till med aronsson .
efter det blire kalas för mormor fyller 80.
grattis älskade mormor ! ♥
så då får man träffa många från släkten och äta mat i hasselfors .
och klockan 5 blire träning :)

min helg har vart kanon ! (Y)



kanske blir lugg ,
vem vet ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0