söööt bild ;)

i skolan idag va 6;orna och hälsade på och så klart va dom med på vår tyska ,
lite pinsamt det va men bra gick det iaf .
på friskolan hade jag promenad och massage med jossan.
fast man kan ju räkna med sandra också eftersom hon gick med oss hela tiden .
gick typ runt saltängen och nästan hem till mig -.-

när jag kom hem blev det vattenoboy och köttbulle maka ;)
gött vare iaf ..
sen har jag bara pluggat och lyssnat på musik (y)

blev ingen träning idag eftersom det skulle spelas en match då ..
det suger



en söt bild på mig och madde sen en idrotts lektion någon gång ;)


Kommentarer
Postat av: mini :)

haha stolt fotograf ;)

babes!

2010-12-10 @ 21:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0