forwardcupen idag :D

dagen har varit rätt bra ,
mamma väckt mig klockan kvart över 6 -.- (det som va dåligt !)
och sen klockan 10 i 7 kom kajsa och helena och vi plus mamma och emma åkter ner till ramundervallen och träffar resten av laget plus ebba och matilda oxå .
och vi drar vidare till örebro på forwardcupen ,
när vi kom dit så fick vi inte ett omklädningsrum elr va det va så vi byte om ute ,
och sen klockan 9 ? var första matchen och sen gick rätt bra 2-1 till oss.
och så kom laxå  killarna och kollade  (y'
eftersom att dom oxå va där på cup .
men iaf sen klockan 1 hade vi match igen och det gick mindre bra ,
1-2 till dom :/
menmen imorgon blir det nya tag .
efter det blev det m-berg en snabbis
med svettiga match kläder ;s
hehe pinsamt ,
men duscharna va hur ofräsa som helst så alla skit it .
hittade lite iaf ;
linne , tröja , bh

men nu ska jag ta det lungt och tagga med musik till imorgon (y)
och så ska jag tvinga pappa att massera mig .
juste med tån gick det bra , kände bara lite
men vadå ingen har ju dött av smärta i tån :o
har inte så mkt mer att berätta skriver mer imorgon
pusssssssssshej




NY DUSCHAT :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0